top of page

טיפים לבעלי אתרים

איך מנוע החיפוש של גוגל יודע למצוא את האתר שלך?

מנועי החיפוש ובמיוחד זה של גוגל מדרגים ומעריכים את האתרים על פי מספר קריטריונים ואחד מהם הוא עד כמה האתר משדר אמינות.

מה משפיע על תוצאות החיפוש ? ניתן לבחון אילו דברים משפיעים על מדד זה וככל שניתן לו משקל בקידום אתר כך יגדל הסיכוי להביא את האתר למיקומים גבוהים בתוצאות החיפוש.
בבואנו לקבוע אילו הם הגורמים שמשפיעים על תוצאות החיפוש בעת קידום אתר הם אלה שישפרו את מדד האמינות של האתר נשקיע כל שניתן בסעיפים הבאים על פי סדר העדיפות הבא:

  • מאחורי הקלעים, דף האינטרנט יהיה קריא וברור למנועי החיפוש , נקי משגיאות בקודים (html) , מטאטאגים טובים ונכונים וללא מסרים סמויים.

  • אופן ההגעה לדף יהיה ברור ופשוט עם עדיפות להגעה מהדף הראשי באמצעות כפתור התפריט.

  • תוכן ברור , ממוקד עניין, בכמות נכונה.

  • תמונות בעלות מטאטאגים.

  • ריבוי קישורים נכנסים מאתרים בעלי הקשר תוכני ורעיוני לאתרך שמדורגים כבעלי אמינות ומיעוט בקישורים יוצאים.

  • כניסות וביקורים מרובים לאתר.

  • הוספת אינפורמציה וחידוש מידע באופן תדיר לאתר.

  • סיוע למנוע החיפוש להגיע לכל הדפים באתר באמצעות מפת אתר.

  • ניתוב גולשים לאתר מרשתות חברתיות.

נכון שזה לא קל לבצע קידום אתר, נכון שזה דורש עבודה רבה אבל זה שווה את התוצאה.
בטופקינט במהלך קידום אתר, נותנים לכל סעיף מהרשימה משקל וחשיבות על מנת להביא את אתרך לטופ.
המטרה השגת מיקומים גבוהים בתוצאות החיפוש , להביא את האתר למיקומים גבוהים בתוצאות החיפוש
צרו קשר ונתאם פגישה.

 

הוספת מפת אתר לאתר אינטרנט

מפת אתר – הוספת מפת אתר נחוצה ביותר. מטרתה לסייע למנועי החיפוש השונים לסרוק את האתר, להגיע לכל הדפים ובכך לתרום בקידום האתר.

מעבר לעובדה שמפת אתר מאפשרת ניווט קל ונראות טובה יותר על ידי מנועי חיפוש, מפות אתר מאפשרות לכם את ההזדמנות להודיע למנועי החיפוש מיד על כל שינוי באתר שלכם.

אין בכך ודאות שמנוע החיפוש יאנדקס מיד את הדפים ששינתם אבל בהחלט סביר שהשינויים יאונדקסו מהר יותר, לעומת אתר ללא מפת אתר מעודכנת.

מטרתה השנייה של מפת האתר היא לסייע לגולש להתמצא באתר.
מפת האתר מציגה את עץ הקישורים לעמודים שקיימים באתר באופן היררכי החל מדף הבית שהוא העמוד הראשי אל דפי הקטגוריות הראשיות אל תתי הקטגוריות.
בכל פעם שמתבצע עידכון של עמודים באתר – הוספה או הסרה של עמודים, יש צורך לעדכן גם את מפת האתר.

מפת אתר שהוגשה למנועי חיפוש מחזקת את האתר ואתם יכולים להסתמך פחות על קישורים חיצוניים – האתר מקדם את עצמו.

יש שני סוגי קבצים של מפת אתר: קובץ HTML וקובץ XML.
קיימים אתרים שונים שמסיעים ביצירת מפת אתר לאתר.

 

קידום אתרים לעסק קטן

כל בית עסק זקוק לאתר אינטרנט שימצב אותו בעולם הוירטואלי וישמש לו מעין כרטיס ביקור או חלון ראווה. לעיתים בעלי עסקים קטנים אשר השקיעו בהקמת אתר, לא מיחסים לקידומו חשיבות ובכך הם למעשה מאבדים לקוחות פוטנציאלים היות והם גורמים למתחרים שלהם להחשף ולהיות מועדפים על פניהם.

מומלץ לכל בעל עסק לחפש מומחה שעוסק בתחום של קידום אתרים לעסקים קטנים , כחלק מהמיתוג והפרסום של העסק ליצור אתר אינטרנט תדמיתי ולקדם אותו גם אם לא יוצב בדף הראשון של גוגל וימוקם בדף השני או השלילי עדיין הפגנת הנוכחות יוצרת "דריסת רגל" והפגנת נוכחות בשטח מול המיתחרים.

בטופקינט קידום אתרים הממוקם בראשון לציון מיחסים חשיבות רבה לתחום של קידום אתרים לעסקים קטנים . אנו מבינים את הצרכים של בעל עסק קטן ומתחשבים בכך.

בעל עסק קטן , פנה אלינו ואנו נעזור לך להיות איפה שאתה צריך להיות.

 

יצירת קמפיין פרסום באינטרנט - קמפיין פרסום בגוגל - ניהול מסע פרסום

בעקבות התקדמות הטכנולוגית, הפרסום באינטרנט צובר תאוצה, מפרסמים רבים מקציבים תקציב נכבד שמיועד לכך.
 עסקים קטנים ובינוניים הם הנהנים העיקריים מהפרסום באינטרנט בשל העובדה שבאופן יחסי לטלויזיה, רדיו או עיתון, המחיר נמוך.
 פרסום ממוקד – היתרון המשמעותי של הפרסום באינטרנט, הוא הגעה לקהל יעד ממוקד לפי מילות מפתח, מילות שלילה, אזור גיאוגרפי, ימי השבוע.היתרון המשמעותי של הפרסום באינטרנט, הוא הגעה לקהל יעד ממוקד לפי מילות מפתח, מילות שלילה, איזור גאוגרפי, ימי השבוע.
מי לוחץ על המודעה – הפרסומת יעודית ללקוחות הפוטנציאלים שמתעניינים בשירותים או המוצרים של המפרסם, בעת שחיפשו אותם במנוע החיפוש.
הפרסומת מוצגות בדף התוצאות בחלקו העליון או בצד, ורק כאשר ילחץ עליה, יופנה לאתר שלך, ואז תחוייב בתשלום בשיטת PPC – תשלום עבור לחיצה.
קביעת המחיר ללחיצה – העלות לקליק נקבעת על פי שני פרמטרים עיקריים: תחרות על המילה ורלוונטיות המודעה לחיפושי הגולשים.

טופקינט מבצעת עבור לקוחותיה קמפיינים פרסומיים במודעות AdWords של חברת Google, המפעילה את מנוע החיפוש השימושי בעולם ובישראל,

פרסם את שירותיך ומוצריך לכל גולש שמתעניין בנושא
שליטה בתקציב הפרסום – המודעה תוצג לגולשים שמחפשים ב-Google, ותשלום ייגבה רק עבור גולש שילחץ על המודעה וניתן להפסיקו בכל עת. דבר זה מאפשר לך לשלוט בתקציב הפרסום.
אחד המרכיבים החשובים להצלחת קמפיין ממומן הוא קביעת העלות לקליק למודעה שתופיע במיקום גבוה ולא תתן לנו גולשים.
מרכיב חשוב נוסף להצלחת קמפיין ממומן הוא קביעת האזורים בארץ שבו תופיע המודעה.

מאחר ואתם עסוקים והדבר מצריך השקעת ידע וזמן, ואנו יודעים שזמנכם יקר, אנו מציעים לכם שירות ניהול קמפיין פרסומי מלא ב- Google AdWords, הכולל יצירת מודעות וניהול שלהן על ידי טופקינט וזאת על מנת להזרים כמה שיותר גולשים לאתרכם ולעסק שלכם.
המחיר נקבע על בסיס עמלה קבועה מתקציב הפרסום.
פרסום בגוגל, מהווה דרך נפלא למינוף העסק שלך בזמן קצר.
הפרסום אצלנו נעשה בצורה מתוכננת, מובנת ומבוקרת ניתן לראות החזר השקעה בפרק זמן סביר.
לפרטים נוספים על ניהול קמפיין צרו קשר איתנו.
למיקסום היעילות ואיכות מסע פרסום באינטרנט מומלץ לבצע במקביל את הפרסום הממומן ואת הקידום האורגני לאתר
הצטרפו עוד היום: 052-3311229

* AdWords הנו סימן רשום של חברת Google

 

bottom of page