כתיבת תוכן שיווקי

אם ברצונך לפרסם מוצר או שירות ולשווק זאת לציבור, חשוב לעשות זאת נכון.


מיתוג מוצר מתבסס על כתיבה של תכנים, יצירתיות, חידוד המסרים, מעוף ודמיון, שיצרו גירוי אצל הלקוחות לרכוש את המוצרים או השירות שיש לכם - כתיבה שיווקית.
 

קהל היעד רוצה לדעת מהו המוצר או שרות שהנכם מציעים, במה הוא טוב עבורו ולמה כדאי לו לקנות אותו דווקא אצלכם.

 

לקוח פוטנציאלי שלכם צריך לקרוא-לראות-לשמוע מספר פעמים על השרות או המוצר שלכם, לפני שהוא מחליט לרכוש מכם.

לנו יש ניסיון מצטבר של כתיבת תוכן שיווקי בקידום אתרים במנועי חיפוש, עריכת תוכן באתרי אינטרנט ניסוח טקסטים והגהה לטקסט קיים.

בבואנו לבצע כתיבה שיווקית לאתרים , ניתן חשיבות לכל פרט, התכנים שלנו לא יהיו אלימים או תומכי אלימות, לא יהיו פוגעניים ולא ננקוט בשיטות שיווק אגרסיביות. אנחנו דוגלים באמירת אמת ובמסרים חיוביים.


התוכן שייכתב לאתרך יהיה מקורי תוך שימוש מושכל בביטויי מפתח, יביא לתנועה רבה יותר של גולשים בשל התאמתו למנועי החיפוש (אופטימיזציה), ישאיר את הגולשים זמן רב יותר באתר ויעלה את יחס ההמרה של האתר בכך שיותר גולשים יהפכו ללקוחות פוטנציאליים.
 

כתיבת תוכן שיווקי לאתר דורש הבנת התנהגות של מנועי החיפוש ולכן נדרש שזה יעשה בשיתוף פעולה של מומחה מקצועי לכתיבת תוכן שיווקי עם ספק השירות ו או המוצר.
מנועי החיפוש מזהים חומר כתוב שאינו מקורי ופוגעים בקידום האתר שהעתיק את הטקסט מאתרים אחרים. הם גם יודעים מי המקור ומי המעתיק, בנוסף, המעתיק נחשב ל"גנב" ועלול להיתבע לדין על ידי בעל החומר המקורי כפוגע בזכויות יוצרים.


אנו כותבים כתיבה שיווקית לאתרים – חומר מקורי ואיכותי.
כתיבת תוכן שיווקי מקורי לאתר הוא צורך הכרחי וניתן לבדוק את מקוריות החומר באתר הבא: Copyscape

מתאים גם לצורך תוכן לפרוספקטים ולדיוור ישיר.

 

כתיבת מאמרים ככלי חשוב בקידום אתרים

 

הפצת מאמרים באתרי מאמרים היא טכניקה מאד יעילה ולא יקרה לשיפור הדירוגים והמיקומים שלו במנועי חיפוש.
כדי לכתוב מאמר שיעשה את העבודה נדרשים מספר משאבים שמצויים בידי כותב טקסטים מקצועי.
בטופקינט קידום אתרים יודעים לעשות זאת באופן הטוב ביותר.


הדברים החשובים שכל כותב מאמרים צריך הם:

  • זמן פנוי לכתיבת המאמר

  • מציאת אתר המאמרים הטוב ביותר

  • כתיבה במספר אתרי מאמרים מאמרים שונים ויחודיים.

  • הפצת המאמרים בקצב נכון.

  • נתינת כותרת טובה למאמר

  • הטמעת המאמר באתר תוך יצירת ביטויי מפתח תואמים

  • סגנון כתיבה הולם ובעיקר התמקדות על אינפורמציה שיווקית

  • מבנה לוגי נכון של מאמר הכולל תקציר, כותרת, פתיח, גוף, סיכומי ביניים וסיכום כללי.

  • כתיבה נכונה ללא שגיאות כתיב

  • שילוב של קישורים במאמר, במיקומים נכונים ובכמות נכונה.

  • הפצת המאמרים ברשתות חברתיות.

נבנה על ידי טופקינט Topkinet  קידום אתרים כל הזכויות שמורות פרסום באינטרנט

 קידום אתרים - כתיבת תוכן שיווקי - קידום אתרים אורגני - קידום אתרים ממומן 

מומלצים שלנו -    פילטר למים   השכרת ציוד לאירועים