top of page

קידום אתרים אורגני בגוגל

 

קידום אתרים אורגני מקצועי בגוגל

תחום השיווק והפירסום של שירותים ומוצרים נפוץ מאד באינטרנט כי הוא מאפשר תפוצה רבה והבאת קהל לקוחות פוטנציאלי ולכן קידום אתרים אורגני בגוגל משמש עבורנו כלי טוב לביצוע שיווק ופרסום.

חברות רבות מנהלות עסקים תוך שימוש ברשת האינטרנט כצינור תקשורת מרכזי השולט בכל המידע והמכירות ולכן הנושא של קידום אתרים בגוגל תופס מקום חשוב בתהליך.
כניסתם של טלפונים חכמים וטבלטים לתוך עולמנו יצר מצב שרובנו מחוברים לאינטרנט וקולטים כל מידע, כל מוצר כל שירות או צורך כלשהו לו אנו זקוקים.
כדי להיות נוכח במקומות רלוונטיים ולהיענות לצרכי גולשי האינטרנט עליכם לדאוג שתימצאו בראש תוצאות החיפוש של במנועי החיפוש השונים בעיקר בגוגל ואז ימצאו אתכם.
השיטות שהיו בעבר
לצורך כך כבר עברו מהעולם ולכן נדרש תחכום וידע כדי לאפשר את הדבר ולהגיע למטרה.

על מה מתבסס קידום אתרים אורגני בגוגל

קידום אתרים אורגני מקצועי חייב להיות מובנה על פי שלבים באופן הבא:

  • חקר מילות מפתח

  • הערכת מצב קיים של האתר על ידי מנועי חיפוש

  • ניתוח של מידת התחרותיות על ביטויי מפתח

  • שיפור בקוד האתר והערכת צרכי האופטימיזציה של האתר ובכלל זה טיפול במטאטאגים (התאמת האתר למנוע החיפוש גוגל)

  • בניית מערך קישורים לאתר, מהאתר ובתוך האתר, כתיבת מאמרים באתרים חיצוניים

  • עריכת שיפורים מתמידים והוספת תכנים

  • מעקב אחר הדירוגים והביצועים של קידום אתרים מקצועי תוך שליחת עדכונים ללקוח

קידום אתרים במחיר זול – לאפקט מכסימלי מציעים לכם לבחור בחבילת קידום משולבת – קידום אורגני וקידום ממומן בגוגל בתנאים מיוחדים.

 

התאמת אתר למנועי חיפוש

התאמת אתר למנועי חיפוש התאמת אתר לגוגל חשוב מאד לצורך קידום אתרים אורגני על מנת שגוגל יאהב אותו ויעניק לו מקום של כבוד.

בטופקינט קידום אתרים מכירים היטב את מה שמנועי החיפוש אוהבים.
הם אוהבים שמאכילים אותם בכפית במידע מסודר , נכון וטוב על תוכן האתר.
מאחורי הקלעים , האתר בנוי מקודים שמנועי החיפוש קוראים אותם ויודעים לסווג את האתר מבחינת איכות.
תהליך התאמת האתר למנועי החיפוש נקרא אופטימיזציה והוא נעשה על ידי מקדמי האתר לאורך כל תהליך הקידום האורגני תוך שיפור מתמיד.
הדברים החשובים שגוגל זקוק להם על מנת לאהוב אתר אינטרנט הם:

- קוד האתר – טכנולוגיה – תשתית האתר – מידת התאמת האתר למנועי חיפוש מבחינה טכנולוגית.
- איכות התוכן בדפי האתר – תוכן איכותי וייחודי המותאם לדרישות של גוגל.
- קישורים – מידת פופלאריות של האתר – עמידה במדד האמינות, כמות הלינקים הנכנסים לאתר ובעיקר איכות הלינקים ומידת התאמתם למילות המפתח.

bottom of page