פרסום ממומן בגוגל
פרסום ממומן בגוגל אדוורדס באמצעות באנרים:
ניתן להפיץ באנרים בגדלים שונים ובצורות גיאומטריות שונות כגון מרובע או מלבן, אנכי או אופקי באתרי תוכן רלוונטיים ששותפים בתוכנית הפרסום של גוגל אדסנס.הבאנרים כפופים למדיניות הפירסום של גוגל אדוורדס ולכן יש להקפיד על הכנתם.
ניתן לקרוא את מדיניות הפרסום של גוגל אדוורדס כאן
כאשר מעלים מודעות חדשות הן נכנסות לתהליך של אישור, שיכול לקחת עד 3 ימים.
מומלץ בהתחלה להעלות את המודעות בתקציב מינימלי לפני שהקמפיין עולה בכדי שיאושרו טרם עליית הקמפיין.
היתרון הגדול בקידום ממומן הוא היכולת לשלוט בתקציב, בזמני הפרסום ובמיוחד יש להדגיש שהפרסום באמצעות באנרים הינו זול מפרסום באמצעות טקסט והמחיר לקליק נמוך יותר.
בהצלחה!
פרסום בגוגל באמצעות קידום ממומן
חברת GOOGLE מאפשרת לבעלי עסקים לערוך יצירת קמפיין ממומן – להיות מועדפים על פני שאר התוצאות ולהופיע בראש עמוד תוצאות החיפוש או בצד תמורת תשלום ,
התשלום לכך נקבע בהתאם לכמות הפעמים בו הקליקו הגולשים על הקישור לאתר בית העסק שלכם,
חברת GOOGLE קובעת את מחירה של הקלקה על פי הביקוש למילה זו ובית העסק משלם בהתאם למידת התחרותיות של אותו ביטוי בשוק הפירסום.
יתרונות – תוצאות הקידום בשיטה זאת הן מיידיות ויש אפשרות לקבוע תקציב מוגבל לצורך ביצוע קמפיין.
לפרסום יעיל באינטרנט , מומלץ לשלב קמפיין של קידום אורגני ביחד עם קמפיין של קידום ממומן
קידום אתרים במחיר זול – לאפקט מכסימלי מציעים לכם לבחור בחבילת קידום משולבת – קידום אורגני וקידום ממומן בגוגל בתנאים מיוחדים.
תמחור על פי הקלקה (Pay Per Click):
מודל ה PPC- הוא מודל שיטת תמחור המתבסס על "הקלקה". בשיטה זו המפרסם משלם רק אם מקליקים על מודעתו, על פי מחיר ההקלקה שנקבע מראש. במודל זה המפרסם מחליט ויודע מראש כמה עולה לאתרו כל מבקר המגיע דרך הפרסום ומכאן ניתן לתקצב "קמפיין פרסום". מודל זה מאפשר הגעה לקהל המטרה של המפרסם.